Warszawa, 13 listopada 2012 r. - „Włosy lśnią z nową siłą!” – pod tym hasłem rozpoczynają się działania komunikacyjne wprowadzające na rynek 3 nowe gamy produktów marki Garnier Fructis Siła i Blask. Trzy spoty emitowane są w telewizji i w kinach oraz 3layouty w prasie i na nośnikach zewnętrznych. Autorem rozpoczynającej się kampanii jest agencja Publicis.
Nowe szampony Fructis zawierają ekstrakt z owoców, przywracający włosom siłę i blask. Włosy stają się lekkie, superlśniące, megamocne. Szampon ma zniewalający zapach i konsystencję lekkiego, przeźroczystego żelu, który po naniesieniu na włosy zmienia się w dającą uczucie lekkości piankę. Dodatkowo formuły nowego produktu są w 96% biodegradowalne. Nowy produkt jest dostępny w trzech wariantach:• Citrus Mint Fresh – z oczyszczającym ekstraktem z cytryny i orzeźwiającą miętą do włosów normalych, przetłuszczających się,
• Fruity Passion – z ekstraktem z odżywczej marakui i zmiękczającym olejkiem kokosowym do włosów normalnych, przesuszających się,
• Grapefruit Tonic – z przywracającym włosom siłę i blask ekstraktem z różowego grapefruita o właściwościach antyoksydacyjnych, do włosów normalnych, pozbawionych blasku.
Kampania adresowana jest do ludzi pragnących nowych doznań niezależnie od wieku, lubiących aktywne formy spędzania wolnego czasu, zabawę w dobrym towarzystwie oraz posiadających sprecyzowane pasje, których nie boją się realizować. Zaprojektowane przez Publicis kreacje będą emitowane w stacjach takich, jak: TVP, TVN, Polsat, AT Media, Discovery oraz w kinach Cinema City i Multikino. W przypadku prasy reklamy zobaczymy na łamach gazet: Bravo, Viva!, Party, Tele Tydzień, Auto Świat, Show, Joy, Cosmopolitan, Claudia, Focus, Tesco, Avanti.
***
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W 2011 roku zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 000 osób w 104 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas, Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” oraz Renault.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/moc-owocow-powraca